მიწოდების პოლიტიკა

Home » მიწოდების პოლიტიკა

1. შეკვეთის დამუშავება

  • ყველა შეკვეთა მუშავდება [X] სამუშაო დღის განმავლობაში (შაბათ-კვირის და დასვენების დღეების გარდა).
  • თქვენ მიიღებთ დამადასტურებელ ელფოსტას გზავნილის დეტალებით თქვენი შეკვეთის გამოგზავნის შემდეგ.

2. მიწოდების მეთოდები; მიწოდების დრო

ჩვენ გთავაზობთ მიწოდების შემდეგ ვარიანტებს:

  • სტანდარტული მიწოდება: სავარაუდო მიწოდება X [X–X] სამუშაო დღეში.
  • სწრაფი მიწოდება: სავარაუდო მიწოდება X [X–X] სამუშაო დღეში.
  • საერთაშორისო მიწეოდება: სავარაუდო მიწოდება X [X–X]სამუშაო დღეში. (განსხვავდება დანიშნულების ადგილის მიხედვით).

3. ტრანსპორტირების ღირებულება

  • მიწოდების საფასური გამოითვლება შეკვეთისას თქვენი მდებარეობისა და მიწოდების არჩეული მეთოდის მიხედვით.
  • უფასო მიწოდება ხელმისაწვდომია [$X]-ზე მეტი შეკვეთისთვის (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).

4. მიწოდების შეზღუდვები

  • ამჟამად ვაგზავნით: X[list of countries/regions you ship to]
  • ჩვენ არ ვაგზავნით [გამორიცხული ლოკაციები, ასეთის არსებობის შემთხვევაში].

5. დაგვიანებები; პრობლემები

  • შეიძლება მოხდეს გაუთვალისწინებელი შეფერხებები (მაგ., საბაჟო, ამინდი, გადამზიდის პრობლემები).
  • თუ თქვენი შეკვეთა დაგვიანებულია, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის ჯგუფს მისამართზე [email/contact info].

6. დაკარგული ან დაზიანებული პაკეტები

  • თუ თქვენი პაკეტი დაიკარგა ან დაზიანდა ტრანსპორტირების დროს, გთხოვთ შეგვატყობინოთ [X] დღის განმავლობაში მიწოდების სავარაუდო თარიღიდან.
  • ჩვენ ვიმუშავებთ გადამზიდებთან პრობლემის მოსაგვარებლად და შესაძლოა შემოგთავაზოთ ჩანაცვლება ან თანხის დაბრუნება სიტუაციიდან გამომდინარე.

7. დაგვიკავშირდით

მიწოდებასთან დაკავშირებით ნებისმიერი კითხვისთვის, დაგვიკავშირდით [email/contact info]