მიწოდების პოლიტიკა
1. შეკვეთის დამუშავება
- ყველა შეკვეთა მუშავდება [X] სამუშაო დღის განმავლობაში (შაბათ-კვირის და დასვენების დღეების გარდა).
- თქვენ მიიღებთ დამადასტურებელ ელფოსტას გზავნილის დეტალებით თქვენი შეკვეთის გამოგზავნის შემდეგ.
2. მიწოდების მეთოდები; მიწოდების დრო
ჩვენ გთავაზობთ მიწოდების შემდეგ ვარიანტებს:
- სტანდარტული მიწოდება: სავარაუდო მიწოდება X [X–X] სამუშაო დღეში.
- სწრაფი მიწოდება: სავარაუდო მიწოდება X [X–X] სამუშაო დღეში.
- საერთაშორისო მიწეოდება: სავარაუდო მიწოდება X [X–X]სამუშაო დღეში. (განსხვავდება დანიშნულების ადგილის მიხედვით).
3. ტრანსპორტირების ღირებულება
- მიწოდების საფასური გამოითვლება შეკვეთისას თქვენი მდებარეობისა და მიწოდების არჩეული მეთოდის მიხედვით.
- უფასო მიწოდება ხელმისაწვდომია [$X]-ზე მეტი შეკვეთისთვის (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
4. მიწოდების შეზღუდვები
- ამჟამად ვაგზავნით: X[list of countries/regions you ship to]
- ჩვენ არ ვაგზავნით [გამორიცხული ლოკაციები, ასეთის არსებობის შემთხვევაში].
5. დაგვიანებები; პრობლემები
- შეიძლება მოხდეს გაუთვალისწინებელი შეფერხებები (მაგ., საბაჟო, ამინდი, გადამზიდის პრობლემები).
- თუ თქვენი შეკვეთა დაგვიანებულია, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის ჯგუფს მისამართზე [email/contact info].
6. დაკარგული ან დაზიანებული პაკეტები
- თუ თქვენი პაკეტი დაიკარგა ან დაზიანდა ტრანსპორტირების დროს, გთხოვთ შეგვატყობინოთ [X] დღის განმავლობაში მიწოდების სავარაუდო თარიღიდან.
- ჩვენ ვიმუშავებთ გადამზიდებთან პრობლემის მოსაგვარებლად და შესაძლოა შემოგთავაზოთ ჩანაცვლება ან თანხის დაბრუნება სიტუაციიდან გამომდინარე.
7. დაგვიკავშირდით
მიწოდებასთან დაკავშირებით ნებისმიერი კითხვისთვის, დაგვიკავშირდით [email/contact info]